loading...
telmato
babak بازدید : 2836 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

عنوان: دانلود کامل آموزش مکالمه زبان فرانسوی فرانسه به روش صوتی نصرت در 90 روز mp3 | یادگیری از مبتدی تا پیشرفته + فایل pdf رایگان

فرمت فایل: mp3

حجم فشرده فایل ها: 353 مگابایت

تعداد دروس صوتی: 90

زمان هر درس: 30 دقیقه

زبان فرانسوی، یک زبان عاشقانه است. کمتر کسی که وقتی حرف از فرانسه می شود، اسم شاعرهایی معروفی همچون پل الوار، ایو بونفوا یا ژان دو لا فونتن به گوشش نخورده باشد اگر می خواهید زبان فرانسوی یاد بگیرید، پس تنها نیستید؛ ده ها میلیون نفر روزانه در سراسر جهان این زبان را مطالعه می کنند. جای تعجب نیست زبان فرانسوی فرهنگ و تاریخ غنی را به خود اختصاص داده است. با یادگیری این زبان شما می توانید با مردم سرتاسر جهان از اروپا، آفریقا تا آمریکای شمالی و حتی جزایر کارائیب ارتباط برقرار کنید. پس همین الان پکیج کامل آموزش مکالمه زبان فرانسه به روش صوتی نصرت را از این سایت دانلود کنید، و یادگیری زبان فرانسوی از مبتدی تا پیشرفته را برای خود راحت کنید.

 

برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک زیر کلیک کنید

 

دانلود آموزش مکالمه زبان فرانسوی به روش صوتی نصرت در 90 روز mp3

 

 

چرا باید فرانسوی یاد بگیریم? دانلود آموزش مکالمه زبان فرانسوی به روش صوتی نصرت در 90 روز mp3

یادگیری هر زبان جدید چالشی است که می تواند ذهن شما را به سمت چشم اندازهای جدید باز کند و به شما در ارتباط با همه افراد در کشورهای دیگر کمک کند. به ویژه وقتی صحبت از یادگیری زبان فرانسه می شود، این دلایل صادق هستند. در چند دلیل ساده دلیل یادگیری زبان فرانسوی آورده شده است:

  • ایجاد قابلیت ارتباط با صدها میلیون نفر در سراسر جهان
  • کمک به یادگیری زبان های مرتبط دیگر مانند زبان انگلیسی
  • آشنایی با فرهنگ و تاریخچه کشور فرانسه از لنز آموزش زبان
  • امکان تجارت در کشور فرانسه و ورود به عرصه جهانی رقابت اقتصادی
  • راحتی سفر به کشورهای فرانسه زبان و حتی زندگی در آنها
  • فراگیری زبان دیگر باعث افزایش تحرکات مغزی شما شده و نتیجه ای جز تقویت حافظ به همراه ندارد

دانلود رایگان کامل آموزش مکالمه زبان فرانسه به روش صوتی نصرت | یادگیری از مبتدی تا پیشرفته به همراه تلفظ صحیح کلمات و جمله

دانلود رایگان کامل آموزش مکالمه زبان فرانسه فرانسوی به روش صوتی نصرت در 90 روز mp3 | یادگیری از مبتدی تا پیشرفته به همراه تلفظ صحیح کلمات و جمله

یادگیری زبان فرانسوی با دانلود آموزش مکالمه زبان فرانسوی به روش صوتی نصرت از مبتدی تا پیشرفته

اما ممکن است سوالات زیادی در مورد نحوه یادگیری زبان فرانسه یا آنچه که برای شروع کار لازم است، داشته باشید. یا اینکه حتی چرا اصلاً یادگیری این زبان ارزش دارد. اطمینان داشته باشید که یادگیری زبان فرانسوی تلاشی است که ارزش انجام آن را دارد. با یادگیری صحیح این زبان سفر شما به کشورهای دیگر حتی غیر فرانسوی راحت تر می شود.

با مجموعه آموزش زبان نصرت، بدون رفتن به کلاس، استخدام معلم یا سرمایه گذاری در نرم افزارهای گران قیمت، می توانید به راحتی فرانسوی صحبت کنید. با خرید این محصول از همان قسمت اول شما مکالمه های ابتدای و در قسمت های آخر مکالمه های کاملا پیشرفته را فرا خواهید گرفت.

پکیج کامل آموزش مکالمه زبان فرانسه موجود در قسمت آموزش زبان این سایت به روش صوتی نصرت تهیه شده است که با دانلود آن، در 90 روز یادگیری زبان فرانسوی از مبتدی تا پیشرفته برای شما مثل آب خوردن خواهد بود.

دانلود کامل آموزش مکالمه زبان فرانسه به روش صوتی نصرت | یادگیری از مبتدی تا پیشرفته برای ماشین موبایل اندروید گوشی ایفون ios , کامیوتر بصورت فایل دانلودی mp3

دانلود رایگان کامل آموزش مکالمه زبان فرانسه فرانسوی به روش صوتی نصرت | یادگیری از مبتدی تا پیشرفته به همراه تلفظ صحیح کلمات و جمله

ویژگی برجسته متد و روش آموزش صوتی زبان فرانسه نصرت

به دلیل اینکه امروزه معمولا مطالعه کتاب های حجیم جهت یادگیری قواعد و لغات فرانسوی واقعا خسته کننده است و می توان به جرات گفت که این شیوه آموزش دیگر منسوخ شده است. آموزش های زبان نصرت صوتی و مکالمه محور است، یعنی آموزش زبان از طریق گوش دادن به مکالمه و تمرین و تکرار با آن آموزش داده می شود. نصرت باعث شده است تا یادگیری زبان فرانسوی مثل آب خوردن باشد و دیگر نیازی به هدر دادن وقت برای رفتن به کلاس های آموزشی نباشد. در روش نصرت شما فقط با روزی 30 دقیقه و به مدت 90 روز با گوش دادن به آموزش صوتی مکالمه زبان فرانسه، کاملا بر مکالمه زبان فرانسوی مسلط خواهید شد و تلفظ لغات شما همچون شهروند فرانسوی خواهد بود.

لازم به ذکر است بعد از چند جلسه پیشروی با متد نصرت، قواعد زبان فرانسوی برای شما روشن می شود و در نهایت مشاهده خواهید که بیشتر لغات مورد استفاده در گفت و گو ها را فرا گرفته اید.

با خرید و دانلود این مجموعه، همواره آموزش زبان فرانسوی در جیب شما و یا در فلش ضبط خودروی شماست. فرمت این فایل به صورت صوتی ( mp3) می باشد که قابل استفاده در انواع گوشی های اندروید و ios و همچین قابل استفاده در ضبط انواع خودروها می باشد. پس همین الان پکیج کامل آموزش مکالمه زبان فرانسه به روش صوتی نصرت را دانلود کنید که یادگیری زبان فرانسوی از مبتدی تا پیشرفته را برای شما راحت خواهد کرد.

دانلود رایگان کامل آموزش مبتدی تا پیشرفته مکالمه زبان فرانسه به روش صوتی نصرت در خودروی شخصی خود

دانلود رایگان کامل آموزش مکالمه زبان فرانسه فرانسوی به روش صوتی نصرت در 90 روز | یادگیری از مبتدی تا پیشرفته به همراه تلفظ صحیح کلمات و جمله

شیوه و روش صوتی نصرت در آموزش کامل مکالمه زبان فرانسه

آموزش کلیه زبان ها به روش نصرت مانند انگلیسی، آلمانی و ترکیه ای 90 قسمتی می باشند که هر فایل آن 30 دقیقه می باشد و بهتر است هر روز به یک فایل آن گوش دهید. آموزش زبان فرانسوی به روش نصرت نیز اینگونه است. در ابتدای هر فایل یک مکالمه به برای شما پخش می شود، و تا آخر فایل آن را برای شما بررسی می کند. به طور مثال: مکالمه فایل اول آموزش زبان فرانسوی مانند زیر است.

– Pardonne, est-ce que vous comprenez l’anglais?

ببخشید، شما انگلیسی متوجه می شوید؟

– Non monsieur, je ne comprends pas l’anglais.

نه آقا، من انگلیسی متوجه نمیشم.

– Je comprends un peu le français.من کمی فرانسه می فهمم.

– Est-ce que vous êtes américain?آیا شما آمریکایی هستید؟

– Oui, mademoiselle. بله دوشیزه خانم.

بعد از اینکه مکالمه پایان یافت، کلمه به کلمه فرانسوی کلمات به همراه معانی آنها برای شما تکرار می شود و از شما نیز می خواهد همراه آن با صدای بلند تکرار کنید تا تلفظ صحیح کلمات در زبان شما جا بیفتد. در بینابین آموزش نیز گاهی سوالاتی درباره همین لغات و جمله ها از شما می پرسد و چند ثانیه ای مکث می کند تا شما به آن پاسخ دهید و سپس خودش در نهایت پاسخ می دهد.

در بین آموزش زبان فرانسوی گاهی نکته های بیان می کند که باعث می شود تا شما راحت تر زبان فرانسوی را آموزش ببینید. به طور مثال: چون عبارت Est-ce que در این مکالمه استفاده شده است، کامل به توضیح آن می پردازد. مانند: برای پرسیدن سوال در زبان فرانسوی نیز از عبارت Est-ce que استفاده می کنیم و با اضافه کردن این عبارت به ابتدای هر جمله ای می توانید آن را به جمله سؤالی تبدیل کنید: دانلود رایگان آموزش زبان فرانسوی نصرت

Est-ce que … آیا

Est-ce que vous comprenez ? آیا متوجه می شوید؟

Est-ce que vous comprenez l’anglais ? آیا شما انگلیسی متوجه می شوید؟

شیوه راحت و سریع فراگیری زبان فرانسوی

دانلود رایگان کامل آموزش مکالمه زبان فرانسه فرانسوی به روش صوتی نصرت در 90 روز | یادگیری از مبتدی تا پیشرفته به همراه تلفظ صحیح کلمات و جمله

دانلود کامل آموزش مکالمه زبان فرانسه به روش صوتی نصرت | یادگیری از مبتدی تا پیشرفته

روزانه می توانید تنها با ۳۰ دقیقه گوش دادن به آموزش کامل زبان فرانسه به روش صوتی نصرت زبان فرانسه را در سه سطح مبتدی ، متوسط و پیشرفته یاد بگیرید و پس از ۹۰ روز مطمئنا نتیجه بسیار مناسبی نسبت به زمانی که صرف کردید، خواهید گرفتهمانطور که هم اکنون متوجه شدید در شیوه نصرت ، چه در آموزش زبان های دیگر مانند آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی ترکیه به گرامر زبان پرداخته نمی شود و هدف تنها یادگیری و تقویت مکالمه می باشد. فایل صوتی که در قسمت آموزش زبان این سایت قرار داده شده است و قابل دانلود می باشد، مربوط به نسخه نهایی (صادراتی) این مجموعه می باشد که از کیفیت صدای بالایی برخوردار می باشد.

 

شیوه های دیگر یادگیری زبان فرانسوی نصرت دانلود رایگان

گوش دادن به زبان مادری یکی از بهترین راه ها برای یادگیری یک زبان جدید است: به همین دلیل است که افراد زیادی هنگام تلاش برای یادگیری زبان فرانسه به فیلم های تلویزیونی فرانسوی روی می آورند. در مشاهده فیلم های فرانسوی بهتر است که بدون زیرنویس نگاه کنید و یک فیلم را بارها ببیند تا گوش شما با کلمات آنشا شود.

داشتن لغت نامه ای با کلمات پرکاربرد زبان فرانسوی و مرور روزانه آنها: معمولا اینگونه لغت نامه ها در بازار وجود ندارد و اگر واقعا تصمیم به یادگیری زبان فرانسوی دارید، دفترچه ای از لغات پرکابرد برای خود ایجاد کنید.

مطالعه کتاب های فرانسوی: زندگی در فرانسه و در ارتباط بودن با افراد بهترین راه برای یادگیری این زبان است. اما اگر در فرانسه زندگی نمیکنید میتوانید کتاب هایی که به زبان فرانسوی هستند را مطالعه کنید و از این طریق دانش واژه های خود را گسترش دهید .کتاب هایی که مبوط به گرامر و دستور زبان هستند را فراموش نکنید .

یادگیری با نوشتن جملات فرانسوی: مهم نیست اگر در ابتدا نتوانید متن های پیچیده بنویسید. فقط به تمرین نوشتن ادامه دهید تا زبان و گرامر فرانسوی را سریع تر یاد بگیرید. اگر یک دوست فرانسوی زبان داشته باشید میتوانید نوشته های خود را به او نشان بدهید و ضعف و قوت خود را بشناسید.

آموزش زبان فرانسوی بدون نیاز به جزو و کتاب از پایه تا پیشرفته فقط در 90 روز

دانلود رایگان کامل آموزش مکالمه زبان فرانسه فرانسوی به روش صوتی نصرت | یادگیری از مبتدی تا پیشرفته به همراه تلفظ صحیح کلمات و جمله

 

 
سرمایه فقط پول نیست، بلکه زمان بهترین سرمایه برای شما است. آموزش مکالمه زبان فرانسه به روش نصرت ، صوتی می باشند و فرمت انها MP3 است. پس با دانلود این مجموعه شما به راحتی می توانید مکالمه فرانسوی را در ماشین و پشت ترافیک، در خانه و موقع استراحت، در مسیر کار تا منزل از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید و از وقت های تلف شده خود به انحو احسن برای یادگیری استفاده کنید.

 

 

گستردگی زبان فرانسوی در دنیا دانلود رایگان آموزش

محض اطلاع شما، اگر زبان فرانسوی را بدانید، دیگر خط و مرزهای قاره ای برای شما بی معنی خواهد بود. اندکی بیش از 300 میلیون نفر در کره زمین وجود دارند که تا حدودی به زبان فرانسه صحبت می کنند و عنوان ششمین زبان مکالمه در جهان را یدک می کشد. زبان رسمی 29 کشور در جهان، فرانسوی است که این بیشترین تعداد کشور با زبان مشترک بعد از زبان انگلیسی است. زبان فرانسوی همچنین دومین زبان مورد مطالعه در سراسر جهان است.

 

 

برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک زیر کلیک کنید

 

دانلود آموزش مکالمه زبان فرانسوی به روش صوتی نصرت در 90 روز mp3



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 1,329
  • بازدید سال : 13,230
  • بازدید کلی : 111,829