loading...
telmato
babak بازدید : 29817 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

عنوان فایل: دانلود آموزش کامل مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته نصرت در 90 روز با فایل صوتی ( mp3 )| آسان – سریع – صفر تا صد | متن رایگان تمامی درس ها

نوع فایل: mp3 صوتی

تعداد دروس: 90 قسمت

زمان هر درس: 30 الی 35 دقیقه

کیفیت فایل ها: شامل دو کیفیت 128Kb و 192kb همراه با متن رایگان تمامی درس ها

برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک کلیک کنید

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی نصرت در 90 روز mp3 

متد نصرت یکی از فراگیرترین و بهترین روش جهت یادگیری و آموزش مکالمه زبان انگلیسی می باشد. کمتر کسی است که از فایل کامل صوتی متد نصرت برای یادگیری و آموزش مکالمه زبان انگلیسی استفاده کرده باشد و از آن راضی نباشد. خود بنده نیز برای یادگیری سریع ، آسان و صفر تا صد مکالمه زبان انگلیسی از آموزش صوتی نصرت که از مبتدی تا پیشرفته است، استفاده کردم و بی نهایت از آموزش لذت بردم. می توانم بگویم آموزش نصرت واقعا گره گشای مکالمه انگلیسی من شده است. برای همین صلاح دونستم این آموزش را در اختیار شماهایی که علاقه به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی دارید قرار دهم تا به نحوی در آموزش زبان انگلیسی به هموطنان خود شریک باشم. با دانلود آموزش کامل صوتی مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته نصرت از قسمت آموزش زبان این سایت، خیلی سریع و آسان صفر تا صد زبان انگلیسی را یاد بگیرید و در 90 روز گلیم خود را از آب بیرون بکشید.دانلود فایل pdf آن رایگان است.

 

برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک کلیک کنید

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی نصرت در 90 روز mp3


 توجه: آموزشی که در این پست مشاهده می کنید (فایل صوتی) ، مربوط به مجموعه آموزش زبان نصرت ۱ می باشد و با نسخه نهایی این مجموعه که برای خرید در سایت رپید لرن آماده شده است ، تفاوت های چشمگیری دارد.

قسمت چهارم از آموزش سریع زبان انگلیسی نصرت را آغاز می کنیم. اگر حتی از گوشی های قدیمی استفاده می کنید که دارای سیستم عاملی نمی باشند و به دنبال آموزش مکالمه زبان انگلیسی به صورت جاوا برای موبایل هستید ، از آنجایی که آموزش زبان انگلیسی نصرت به صورت mp3 می باشد می توانید به راحتی فایل های صوتی را تهیه و بر روی موبایل خود انتقال دهید.

 

 

در ابتدا متن مکالمات موجود در این قسمت را برای شما زبان آموزان عزیز آماده کرده ایم. تصمیم داریم تا "قسمت ۹۰" این آموزش همین روال را ادامه دهیم تا  متن کامل انگلیسی مکالمات آموزش زبان انگلیسی نصرت به همراه ترجمه آن در سایت رپید لرن در اختیار زبان آموزان عزیز قرار گیرد و بتوانند از آن استفاده کنند.

از آن جایی که بسیاری از علاقه مندان به شیوه نصرت ، به دنبال کتاب آموزش زبان انگلیسی نصرت می باشند ، و همانطور که اطلاع دارید کتابی از سوی آموزش زبان انگلیسی موسسه نصرت انتشار پیدا نکرده است ، این متون می تواند تا حد زیادی نیاز های این عزیزان را برآورده کند.

در ضمن "آموزش زبان نصرت به صورت صوتی" می باشد ، از آنجایی که بعضی عزیزان به دنبال آموزش زبان انگلیسی نصرت تصویری می باشند ، باید به این عزیزان بگوییم که چنین مجموعه ای از موسسه نصرت به صورت تصویری انتشار پیدا نکرده است.

اینجا

Here

من اینجا زندگی می کنم.

.I live here

در ایران

.In iran

منزل

Home

الان

Now

دارم می روم.

.I’m going

دارم می روم منزل.

.I’m going home

من دارم فارسی صحبت می کنم.

.I’m speaking Persian

پاساژ (بازارچه)

Mall

به یک پاساژ

To a mall

داریم می رویم به یک پاساژ.

.We’re going to a mall

به یک پاساژ (مشخص)

To the mall

یک مغازه (فروشگاه)

A store

من در منزلم.

.I’m at home

خدا حافظ!

!Goodbye

من اینجا هستم.

.I’m here

آیا شما هم اینجا هستید؟

?Are you here too

نه، من اینجا نیستم.

.No, I’m not here

من اینجا زندگی می کنم.

.I live here

نمی دانم.

.I don’t know

من اینجا زندگی نمی کنم.

.I don’t live here

آیا شما اینجا زندگی می کنید؟

?Do you live here

بله، من اینجا زندگی می کنم.

.Yes, I live here

(جواب کوتاه) بله.

.Yes, I do

من اهل اینجا نیستم.

.I’m not from here

در ایران

.In Iran

ما در ایران زندگی می کنیم.

.We live in Iran

ما در کانادا زندگی می کنیم.

.We live in Canada

منزل

Home

من الان در ایران زندگی می کنم.

.I live in Iran now

من الان دارم فارسی صحبت می کنم.

.I’m speaking Persian now

من دارم می روم.

.I’m going

دارم می روم منزل.

.I’m going home

من ایرانی نیستم.

.I’m not Iranian

من الان نمی روم منزل.

.I’m not going home now

دارم می روم به پاساژ.

.I’m going to the mall

دارم می روم به یک مغازه.

.I’m going to a store

فکر می کنم داریم می رویم به یک مغازه

I think we’re going to the store

آیا دارید می روید به مغازه؟

?Are you going to the store

نه، داریم می رویم به پاساژ.

.No, we’re going to the mall

آیا شما در منزل هستید؟

?Are you at home

آیا شما منزلید؟

?Are you home

من منزل هستم.

.I’m home

در پاساژ

At the mall

آیا در پاساژ هستید؟

?Are you at the mall

برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک کلیک کنید

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی نصرت در 90 روز mp3 


معرفی متد آموزش زبان انگلیسی نصرت دانلود رایگان

روش پیمزلر (یا سیستم آموزش زبان پیمزلر) روشی شنیداری برای آموزش زبان خارجی می‌باشد که پل پیمزلر آن را ابداع کرد. روش پیمزلر بر مهارت‌های شنیداری (Listening) و گفتاری (Speaking) تأکید دارد. مرحوم مرتضی نصرت، پدر تندخوانی ایران نیز، معتقد بود که آموزش زبان انگلیسی در ابتدای کار باید بدون نوشتن و یا استفاده از کتاب و به صورت یادگیری طبیعی باشد وگرنه مهارت چندانی برای فرد حاصل نخواهد شد. در نتیجه ایشان با الگو برداری از روش پیملز، متد نصرت را ابدا کردند.

روش کلی متد نصرت به این شکل است که در هر آموزش یک مکالمه انگلیسی به همراه شیوه تلفظ لغات و معانی آنها به صورت صوتی یا فرمت MP3 برای شما پخش می شود و از شما میخواهد که همراه با آن، بارها و بارها این جملات و لغات را تکرار و گوش کنید تا ملکه ذهن شما شود. شاهکار متد نصرت این است که حتی اصلا نیازی به داشتن دانش اولیه زبان انگلیسی نیست.

متد نصرت داری 90 قسمت و هر قسمت 30 دقیقه می باشد. متد نصرت تنها روش آموزش زبان انگلیسی است که افراد مقیم انگلستان و آمریکا نیز مهر تاکید بر پیشانی آن زده اند. با دانلود پکیج آموزش کامل صوتی مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته نصرت ، خیلی سریع و آسان صفر تا صد مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید و ره صد ساله را سه ماهه ( در 90 روز ) طی کنید. دانلود رایگان

دانلود کامل آموزش مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته به روش نصرت در 90 روز با فایل صوتی ( mp3 ) | آسان – سریع – صفر تا صد رایگان

دانلود رایگان آموزش کامل صوتی مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته نصرت دانلود آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت در 90 روز | مبتدی تا پیشرفته | آسان سریع صفرتا صد mp3 | آسان - سریع - صفر تا صد

دانلود رایگان آموزش کامل صوتی مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته نصرت در 90 روز | آسان – سریع – صفر تا صد mp3

شیوه آموزش متد نصرت در 90 روز

در متد نصرت و در آموزش همه زبان ها همچون ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسوی در هر درس به طور کامل یک مکالمه با موضوعات مختلف، مانند خرید، سوار تاکسی شدن، سفارش غذا و ….. آموزش داده می شود. به طور مثال در این آموزش زبان انگلیسی درس اول در رابطه با سلام و احوالپرسی می باشد. قبل از دانلود آموزش کامل صوتی مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته نصرت ، 10 شیوه آسان آموزش متد نصرت را که در زیر آورده شده رعایت کنید تا صفر تا صد زبان انگلیسی را سریع یاد بگیرید.

شیوه آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت در 90 روز فایل صوتی mp3 | مبتدی تا پیشرفته دانلود رایگان

 

 

قبل از دانلود آموزش کامل صوتی ( mp3 ) مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته نصرت در 90 روز ، لطفا 10 نکته بالا را مطالعه کنید و همیشه از آنها پیروی کنید. رایگان

آموزش مکالمه زبان انگلیسی پابه (مبتدی ) تا پیشرفته با فایل صوتی فقط در 90 روز و روزی با 30 دقیقه گوش کردن

دانلود رایگان آموزش کامل صوتی مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته نصرت در 90 روز | آسان – سریع – صفر تا صد mp3

 

برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک کلیک کنید

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی نصرت در 90 روز mp3 

 

توصیه مرحوم دکتر نصرت در رابطه با متد خود: دانلود رایگان آموزش

اگر به اصطلاح از صفر صفر شروع کرده اید، شما در عرض چند دقیقه، نه تنها خوب درس ها را می فهمید بلکه می توانید در موقعیت های مشابه نیز خیلی راحت، سلیس و روان در عمل اجرا کنید.

اگر هم انگلیسی بلد هستید ولی در مکالمه اشکال دارید، خواهید توانست با تلفظ عالی در یک موقعیت مشابه، درس ها را خیلی راحت، سلیس و روان در عمل اجرا کنید.

اگر مکالمات انگلیسی را متوجه می شوید و همچنین می توانید صحبت کنید، اما در تلفظ اشکال دارید، با این درس ها خواهید توانست با تلفظ صحیح و عالی حرف بزنید.

دانلود آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت در 90 روز فایل صوتی mp3 | مبتدی تا پیشرفته رایگان

منتهی اگر انگلیسی خوب بلدید و از نظر مکالمه با تلفظ صحیح بطور روان و سلیس هم مشکلی ندارید، این برنامه مناسب شما نیست. لطفاً آن را به یک نفر دیگر که جزو گروه های قبلی است، کادو بدهید تا از آن بتواند استفاده کند. البته زود قضاوت نفرمایید. حداقل هفت تا هشت درس را مثل دستورالعمل انجام دهید، سپس تصمیم بگیرید. وقت تان را زیاد نمی گیرد؛ هر روز فقط یک درس، هر درس حدود ۳۰ دقیقه است. ۱۰ تا درس هم که انجام بدهید حدود ۵ ساعت در 10 روز می شود.

تعداد زیادی از افرادی که سال ها به کلاس های متعدد زبان انگلیسی رفته بودند، حتی تا سطوح عالی (Advance) و لیسانس های زبان انگلیسی که از هر نظر مثلاً گرامر، لغت، خواندن و نوشتن در سطح خیلی بالایی بودند و به اصطلاح خودشان دیکشنری متحرک بودند و از نظر گرامری فول بودند و خیلی ها هم که سال ها در آمریکا یا انگلیس بودند، این دوره را گذرانده اند و همه از درس یک شروع کرده اند و آخر دوره، اکثریت قریب به اتفاق همه شان رضایت داشتند و به گفته ی خودشان طلسم مکالمه را شکستند.

نکته: قبل از دانلود آموزش کامل صوتی ( mp3 ) مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته نصرت در 90 روز ( آسان – سریع – صفر تا صد ) توصیه های آن را جدی بگیرید. رایگان

دانلود رایگان آموزش کامل صوتی مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته نصرت | آسان - سریع - صفر تا صد

دانلود رایگان آموزش کامل صوتی مکالمه زبان انگلیسی نصرت mp3 مبتدی تا پیشرفته نصرت در 90 روز | آسان – سریع – صفر تا صد متن دروس

ویژگی پکیج آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت در 90 روز فایل صوتی mp3 | مبتدی تا پیشرفته دانلود رایگان

 برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک کلیک کنید

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی نصرت در 90 روز mp3 


 

متد نصرت برای چه افرادی مناسب است

 

  • افرادی که بیشتر وقت خود را در پشت چراغ قرمز می گذرانند ( قابل پخش در انواع ضبط ماشین ).
  • افرادی که هر روز مسیر کار تا منزل را پیاده روی می کنند ( قابل پخش در انواع گوشی ها ).
  • افرادی که هر روز چند ساعت را در مترو یا بی آر تی سپری می کنند ( استفاده از هندزفری)
  • افرادی که اهل مسافرت هستند و می توانند در مسیر از این آموزش استفاده کنند.
  • افرادی که برای خوش گذرانی سالی چندبار مسافرت خارجی می روند ( مثل همکارم )
  • افرادی که حوصله رفتن به آموزشگاه های زبان انگلیسی را ندارند ( مثل من )
  • افرادی که مسافرت های خارجی و کاری زیادی می روند ( مثل تاجران و سرمایه گذران )

 

ویژگی های متد نصرت

 

  • بدون نیاز به دانش اولیه زبان انگلیسی
  • بدون نیاز به استاد و بدون نیاز به کلاس و کتاب و جزوه
  • با روزی 30 دقیقه گوش کردن به هر درس تنها در 90 روز
  • مناسب برای همه سنین از دانش آموز تا تاجر و کمک به تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری
  • روش استفاده ساده و روان برای تمام سنین با هر سطح آشنایی با زبان انگلیسی
  • رضایت 100درصدی تمام کاربران از کیفیت آموزش محصول
  • لهجه اورجینال و بومی آمریکایی در حین آموزش
  • تنها محصول تایید شده ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا و سایر کشورها از لحاظ سطح و لهجه کیفیت آموزش
  • قابل دانلود و استفاده در تمامی گوشی ها و ضبط خودروها

 

برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک کلیک کنید

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی نصرت در 90 روز mp3 

babak بازدید : 240 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

شما به عنوان یک زبان آموز می دانید که مهارت گوش دادن در یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار است.راهکار های زیادی برای تقویت این مهارت وجود دارد؛مانند گوش دادن به موسیقی،تماشای فیلم به زبان انگلیسی و یا شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی.

برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک کلیک کنید

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی نصرت در 90 روز mp3

 

مجموعه آموزش زبان انگلیسی Learn English Via Listening ، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی همراه با شنیدن فایل صوتی میباشد. این مجموعه در قالب 6 سطح آموزشی برای شما زبان آموزان عزیز فراهم شده است.

 

این مجموعه دارای فایل MP3 و Word (کتاب الکترونیکی) است و همچنین دارای بیش از 500 فایل صوتی میباشد. هر سطح این مجموعه دارای تعدادی فایل صوتی میباشد، که متن فایل های MP3 به صورت فایل Word برای شما آماده شده، که اگر زمانی متوجه مطالب فایل صوتی نشوید، با نگاه کردن همزمان به متن و گوش دادن به فایل صوتی مشکل خود را برطرف نمائید.

 

یادگیری زبان از طریق شنیدن برای تقویت مهارت Listening و Speaking بسیار مفید و موثر است. شما میتوانید ضمن تقویت مهارت شنیداری از اصطلاحات موجود در مجموعه، در مکالمات خود استفاده کنید. همچنین این مجموعه برای موفقیت در آزمون های IELTS، TOEFL و TOEIC بسیار مفید و موثر است.

فرقی نمی کند که زبان انگلیسی را به طور مبتدی می آموزید یا حرفه ای ؛رمز موفقیّت در پشتکار و تمرین زیاد است… شما تنها نیستید! اوّل از همه به این نکته توجه کنید که افزایش سطح در مهارت گوش دادن تنها برای شما سخت نیست.این مهارت معمولا سخت ترین مهارت برای کسانی است که زبان انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجی یاد می گیرند. در آغاز راه ممکن است به علّت درک کم مکالمات احساس ناتوانی کنید!

English listening

راه حل چیست؟

این حقیقت را بپذیرید که شما قرار نیست در هنگام گوش دادن همه چیز را بفهمید.

خونسرد باشید و به پشتکار خود ادامه دهید ؛ممکن است تا مدّت زمان زیادی درک کمی از مکالمات داشته باشید و شنیدن ودرک واژه ها برایتان دشوار باشد.

وقتی به یک مکالمه زبان انگلیسی گوش می دهید تمایل زیادی دارید که کلمات و عباراتی را که از مکالمه می شنوید به زبان مادری ترجمه کنید،این تمایل در هنگام شنیدن کلمات نا آشنا بیشتر می شود.این عملکرد طبیعی است. ما هر چه را می شنویم می خواهیم معنی آن را هم بفهمیم.ولی تجربه ثابت کرده است که این کار به دلیل اینکه توجه ذهن را از تمرکز بر صحبت های گوینده باز می دارد ؛از این لحاظ مانعی بین شما و شخصی که صحبت می کند محسوب می شود.

سعی کنید مطلب اصلی مکالمه را بفهمید و از تمرکز بر جزئیات خودداری کنید؛اگر کلیات یک مکالمه را بفهمید حدس زدن جزئیات کار دشواری نخواهد بود.

برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک کلیک کنید

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی نصرت در 90 روز mp3

راهکارها

فیلم و برنامه های تلویزیونی به زبان انگلیسی تماشا کنید.فایده این تمرین این است که با فرهنگ ،آدلب و رسوم،اصطلاحات،تعابیر عامیانه ،ضرب المثل و لهجه مردم کشورهای انگلیسی زبان آشنا می شوید.اگر مبتدی هستید فیلم های انگلیسی را با زیر نویس تماشا کنید ،و اگر سطحتان بالاتر است فیلم را بدون زیر نویس تماشا کنید.بهتر است از فیلم هایی استفاده کنید که در آنها مکالمات رایج و روزمره بیشتر است ؛مانند سریال های خانوادگی ویا فیلم های کمدی و از تماشای فیلم هایی که در آن گفت و گو ها در مورد موضوعی خاص و پیچیده است اجتناب کنید.

موزیک به زبان انگلیسی گوش کنید،این یک راه لذّت بخش برای تقویت مهارت گوش دادن خواهد بود.متن آهنگ ها را پیدا کنید و همراه با گوش دادن موزیک متن را بخوانید.

به مکالمه ای (اخبار انگلیسی،فیلم،تلویزیون …) گوش دهید و آن مکالمه را (یا حداقل آنچه را که می شنوید)روی کاغذ بنویسید .

نکات مهم

اگر احساس می کنید که مکالمه هایی که می شنوید برای شما آسان است،به طرف مکالمه های سخت تر بروید.

به مکالمه های که بالاتر از سطح شماست و خیلی سخت است گوش ندهید.

دامنه لغات خود را افزایش دهید؛یادگیری لغات و اصطلاحات جدید برای تقویت تمام مهارت های زبانی(گوش کردن،صحبت کردن،خواندن،نوشتن) لازم است.

از مواد آموزشی مخصوص تقویت گوش دادن استفاده کنید.نرم افزارها،فیلم ها،کارتون ها و فایل های صوتی زیادی هستند که می توانید استفاده کنید.همچنین سایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که مواد آموزشی مناسب برای تقویت مهارت های شنیداری ارائه می دهند.

در کلاس های آموزش زبان ثبت نام کنید ؛ در هر سطح و سنی هستید می توانید در کلاس مناسب سن و سطح خود شرکت کنید.حتی اگر دانشجو هستید می توانید در کلاس های مبتدی موسسه های آموزش زبان که برای بزرگسالان دوره دارند ثبت نام کنید.

مهم ترین کار اینست که فقط گوش کنید حالا هر زمانی که فرصت دارید؛دومین مرحله پیدا کردن منابع مناسب برای گوش دادن به آنهاست.اینجاست که اینترنت واقعا کمک خوبی به حساب میاد؛ میتونید از اینترنت مثل رادیو استفاده کنید و یا از سایت هایی که منابع خوبی دارند بهره بگیرید.

زمانیکه در حال گوش دادن به یک موضوعی هستید ممکن است که متوجه صحبت های آن ها نشوید. حالا چیکار باید کرد؟ دقت به چند نکته به شما کمک خواهد کرد:

این حقیقت رو قبول کنید که قرار نیست شما همه چی رو متوجه شوید

خونسرد باشید؛حتی اگر چند بار هم سعی کردید و متوجه نشدید؛فقط آرامش خودتونو حفظ کنید

 به هیچ وجه اون چیزایی رو که میشنوید به زبان اصلی خودتون بر نگردونید(ترجمه نکنید)

 به مکالمه بطور کلی گوش کنید تا موضوع کلی مکالمه رو متوجه شوید و روی جزئیات خیلی تمرکز نکنید

وقتی یک لغت رو متوجه نشدید سعی نکنید اونو تو ذهن خودتون ترجمه کنید؛چون این کار باعث سردرگمی بیشتر شما خواهد شد

 به موضوعاتی که به آنها علاقه دارید گوش کنید

 به لغات کلیدی و مهم مکالمه گوش کنید؛(به لغات و جملات مهم و کلیدی گوش کنید چون به شما کمک می کنند تا متن را بهتر و راحت تر متوجه شوید)

 به متن گوش کنید؛( وقتی گوینده عبارتی را بیان می کند که شما لغات آنرا نمی دانید سعی نکنید که حتما اون عبارت را بفهمید؛بجای اون به بقیه متن گوش کنید تا از روی آنها متوجه کل متن شوید)

برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک کلیک کنید

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی نصرت در 90 روز mp3

مهارت Listening به عنوان یکی از چهار مهارتهای یادگیری زبان امری بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است. متاسفانه خیلی ها از جمله خود من زمانی این مهارت را نادیده گرفته و بعدها آسیب های جدی دیدیم. امتحاناتی مثل TOEFL و امتحانات پایان دوره محلی هستند که آنهایی که Listening را ساده تصور می کردند در دام افتاده و شکست می خورند. البته تنها آسیب محدود به این موارد نمی باشد. وقتی که شما تن، لهجه و شیوایی کلام خود را با فردی که از Listening کمال استفاده را کرده، مقایسه کنید، متوجه کلاهی که سرتان رفته می شوید. پس با در نظر گرفتن اینکه شما حساسیت و اهمیت یادگیری این مهارت را قبول دارید می رویم سراغ روشهایی برای بهبود و ارتقاء سطح کیفی آن.

مهارت شنیداری زبان انگلیسی|english listening skill

در وهله اول باید توجه داشته باشید که محدودیت اولین فاز عدم پیشرفت هست. پس خودتان را محدود به انواع Listening نکنید. اگر به کلاس زبان می روید و نوع خاصی از کاست یا CD را همراه کتاب خود دارید، و دائما از طریق آن Listening را پیگیری می کنید، دست به تنوع بزنید و به یک کتاب فروشی رفته و انواع دیگر کاست یا CD را تهیه کنید و حتی اگر بی هدف ولی باز گوش کنید. نقطه جالب توجه اینجاست که اگر با علاقه به یک فایل صوتی گوش کنید پس از مدتی تمام کلماتی را که معنایشان را می دانید متوجه خواهید شد. و خیلی جالب تر این که اکثر کلماتی را که می شنوید درک می کنید و تصویری از آن کلمه در ذهن شما نقش می بندد و در تماس های بعدی تان با زبان آن تصاویر ذهنی مثل کمک های غیبی به داد شما می رسند. پس تا جایی که می توانید گوش کنید!

بهترین نوع Listening می توانید کاست های یا CD های خوانده شده از روی کتب داستان، مجلات یا انواع کتاب ها باشد.

یکی از اساسی ترین شرایط درک Listening داشتن علاقه است. این علاقه می تواند در ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار بگیرد. ولی موضوع کلی در دو نوع علاقه خلاصه می شود. علاقه کلی به Listening و علاقه به موضوع Listening. اگر کلا به Listening علاقه ندارید که هیچ! هرچه بیشتر گوش دهید بیشتر دانسته هایتان را فراموش می کنید. پس توصیه ام این هست که با در نظر گرفتن اهمیت Listening با شور و اشتیاق و علاقه پای Listening بنشینید و به خود بقبولانید که این Listening تاثیرات بسزایی را در آینده برروی شما خواهد گذاشت.

نوع دوم علاقه که همان به موضوع Listening می باشد، خیلی آسان حل می شود، اگر احساس می کنید که Listening مربوط به مکالمه دو نفر راجع به مهمانی دیشب برایتان اصلا جذاب نیست، فوری آن را عوض کنید و به چیزهای دیگری گوش دهید. و نهایتا اینکه بعضی وقتها به خود استراحت بدهید تا قضیه برایتان لوس نشود.

تقویت مهارت شنیداری با گوش دادن صحیح

با متن – بی‌متن؟یکی از سوالهایی که خیلی در این زمینه پرسیده می شود، این است که آیا ما هنگام گوش دادن به Listening ها، به متن های نوشته شده از روی همین Listening نگاه کنیم یا نه. در پاسخ باید بگوییم که تا جایی که امکان دارد سعی کنید نگاه کردن به نوشته را به آخرین مرحله موکول کنید. شما فقط گوش بدهید و زیاد هم سعی نکنید که تمام جزئیات را درک کنید. در سه چهار مرتبه اول احتمال ایده کلی از Listening را دریافت کنید، اگر در آخرین مرحله درک کلی Listening برای شما ضرورت دارد، به متن نگاه کنید، مادامی که به متن نگاه نکرده اید، Listening برای شما تازگی خواهد داشت، پس می توانید چند روز بعد مجددا به همان Listening گوش کنید و چیزهای تازه ای را یاد بگیرید!

کیفیت صدا و آرامش محیط هم دو فاکتور مهم و ضروری می باشند. البته خوشبختانه امروزه CD ها و DVD های با کیفیت بالایی عرضه می شوند. پس نگرانی فقط باید بخاطر محیط آرام باشد. هرچه محیطی که در آن قرار دارید آرامش داشته باشد، شما بهتر خواهید توانست که از Listening لذت ببرید. زمانی که من تازه یادگیری زبان رو شروع کرده بودم و در آموزشگاه از اون کاست پلیرهای قدیمی برای پخش Listening ها استفاده می شد ما واقعا عذاب می دیدیم. کیفیت بد، Noise ناجور پلیر و صدها عامل دیگر دست در دست هم Listening را برای ما تبدیل به یک معضل کرده بود.

Listening در هنگام رانندگی هم ایده بسیار جالبی هست. دقت کنید مثلا سی دی های صوتی آنتونی رابینز را می توانید تهیه کنید و در هنگام رانندگی گوش کنید. از نکات بارز این نوع Listening این است که شما اصلا لازم ندارید تا تمرکز روی Listening کنید، بلکه تمرکز شما باید و الزما باید روی رانندگی باشد، و این Listening ناخودآگاه تاثیر خود را خواهد گذاشت. همچنین می توانید از گوشی موبایل خود یا MP3 Player ها هم استفاده کنید و در هرجا و هر زمان توسط هدفون ها به Listening گوش کنید، این ایده که خیلی راحت تحقق می یابد، روی چند تن از دوستان آزمایش کردیم و باور نمی کنید در عرض دو ماه چطور لهجه آنها را از انگلیسی ناجور! به انگلیسی آمریکایی تغییر داده.

تکرار کردن Listening هم ایده جالبی است مادامی که تحت نظر باشد. سعی کنید اگر کلمه ای را درک نکردید هرگز تکرار نکنید تا در ذهن شما نقش ببندد. پس تکرار Listening بهتر است در کلاس و تحت نظر استاد انجام گیرد. حال آنکه برای جملات و کلماتی که خودتان به درستی درک کرده اید، تکرار آنها یکی از بهترین و بی نقص ترین استراتژی ها در راستای یادگیری می باشد.

برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک کلیک کنید

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی نصرت در 90 روز mp3


 

معرفی متد آموزش زبان انگلیسی نصرت دانلود رایگان

روش پیمزلر (یا سیستم آموزش زبان پیمزلر) روشی شنیداری برای آموزش زبان خارجی می‌باشد که پل پیمزلر آن را ابداع کرد. روش پیمزلر بر مهارت‌های شنیداری (Listening) و گفتاری (Speaking) تأکید دارد. مرحوم مرتضی نصرت، پدر تندخوانی ایران نیز، معتقد بود که آموزش زبان انگلیسی در ابتدای کار باید بدون نوشتن و یا استفاده از کتاب و به صورت یادگیری طبیعی باشد وگرنه مهارت چندانی برای فرد حاصل نخواهد شد. در نتیجه ایشان با الگو برداری از روش پیملز، متد نصرت را ابدا کردند.

روش کلی متد نصرت به این شکل است که در هر آموزش یک مکالمه انگلیسی به همراه شیوه تلفظ لغات و معانی آنها به صورت صوتی یا فرمت MP3 برای شما پخش می شود و از شما میخواهد که همراه با آن، بارها و بارها این جملات و لغات را تکرار و گوش کنید تا ملکه ذهن شما شود. شاهکار متد نصرت این است که حتی اصلا نیازی به داشتن دانش اولیه زبان انگلیسی نیست.

متد نصرت داری 90 قسمت و هر قسمت 30 دقیقه می باشد. متد نصرت تنها روش آموزش زبان انگلیسی است که افراد مقیم انگلستان و آمریکا نیز مهر تاکید بر پیشانی آن زده اند. با دانلود پکیج آموزش کامل صوتی مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته نصرت ، خیلی سریع و آسان صفر تا صد مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید و ره صد ساله را سه ماهه ( در 90 روز ) طی کنید. دانلود رایگان

برای دانلود و مشاهده فایل ها روی لینک کلیک کنید

 

دانلود آموزش زبان انگلیسی نصرت در 90 روز mp3

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 1,330
  • بازدید سال : 13,231
  • بازدید کلی : 111,830